最近好攰..身心都好攰..一個星期時間好快過..連之前追開既劇..都冇時間睇..
連最中2玩既電腦都攰到唔想開..我好想搵一個完完全全了解我心情既人..
攰既時候..唔需要講野..都可以知道我諗咩既人..依家就算身邊有人..我都唔想講野..
聽日又要繼續忙'' 星期六日都唔覺得係有放假...