

|
2008 年 2 月 9 日 星期六
今日一早..呀媽呀爸番大6同tong tong食野..我冇去..我唔想行黎行去.. so..冇去到..係屋企..唉..我真係覺得自己既食糧驚人..早餐食飯.. 因為搵唔到其他野食..中午10隻餃子..3點幾10隻餃子..呀媽呀爸番黎.. 又開始食啦..唉..又要減啦..我難得減左2-3kg..大姑爹講得岩/..過完年先減.. 呵呵呵..今日呀馬add我啦..佢番左大6..咁多人番左嫁..><我諗起一隻歌.. 鍾舒漫既得一個..唉..之後講番上次係新北見到面..我話佢變令左..(真心說話..) 佢話我冇咩點變過..咁係好事定係壞事呀..?冇變..同之前一樣..?冇變..keep到好..? 冇肥到...?真係唔明佢諗咩..佢講左一句好傷我心既野..唉..好傷呀.. 我一定會記得嫁..肥榮呃我都冇咁深..依排成日諗起Sky..加多句(好型仔呀..呵呵呵..) 功課呀..><唉..仲有4日就番學啦..仲有4日就情人節啦..唉..討厭..佢話聽日傾.. 佢真係會add我..?定係咁岩..佢on左我就冇on呢..我只好俾緣份做選擇啦.. ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||