

|
2008 年 2 月 19 日 星期二
今日好累呀..一早..英文堂..連堂..我好辛苦先等到落堂..之後整壁報..去拎紙.. 之後I.S堂..一樣咁悶..BUT呀Sir得閒搞下笑咁啦..都係想訓..仲要呀塋玩到傻左.. 之後小息同呀塋去釘壁報..之後到數學同地理堂..數學都ok既..地理同呀紅玩得好開心.. 小小野都玩得咁開心..之後食飯..唔知點解揆冇啦啦過黎食飯.. 我係F.2未同男仔同桌食過嫁嗎..仲諗住俾....算啦..呵呵..之後一打鐘.. 我啦啦聲就去畫壁報啦..之後整呀整..整呀整......咁就到家政啦喎..好綵..我今日做曬啦.. Miss冇話我地..之後.......到左放學..啦啦聲衝上班到整埋d壁報..冇人黎.. 到最後..我又想同某d人講多謝..同埋某d人講sor..Miss叫左呀塋啦..我啦..榮昌啦.. 仲有呀雲一齊整嫁嗎..點知..呀塋整家政..晏d先上..榮昌溫書..呀雲連人影都見唔到.. 我一個人整整下..好開心..波波同焯明過黎幫我呀..雖然我覺得佢地似玩..但係..佢地有幫到手.. 我都好開心呀..仲有呀楚啦..河馬啦..佢地幫到我最多手..我十分多謝佢地..我覺得.. 成日都叫呀塋做野..好衰呀..so..要同佢講聲sor..唔曬2個鐘..我地可以做得曬..我好開心呀.. Miss上左黎睇我地做成點..Miss仲有問呀塋同呀楚畫個個公仔係邊個..佢地都話係女班長..(我).. 我唔膽心Miss把女班長當左係第2個人..因為我依家唔係女班長..Miss又唔知我係喎.. 係但..我好膽心Miss以為佢地所講既係依家既女班長..黃某人..我不嬲唔中2佢.. 依個係功..so..我唔想佢得到..班上既全女仔都係我既fd..(黃某人同林某人唔係之外).. so..其他女仔有功我唔會覺得唔開心..依家月諗月嬲呀..真係黑人憎..一日做克件大事. 真係唔易..仲好累..我唔想Miss下次在搵我做啦..唉..仲有好多功課呀....仲有默書.. 唉..頭痛呀..唔知點解..我好想喊呀..點解呢..?(唔係精神病呀..?)呵呵呵.. ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||