

|
2008 年 2 月 21 日 星期四
今日..突然覺得時間好快過..早上班主任派家長日既時間表..我11:45呀.. 好似好晏咁呀..之前好似10:XX..我去打聽過..班班都係男仔先..唔知係開心定點.. 之後2堂P.E..做體'識'能..哇..好辛苦呀..我覺得做左好多次啦..點解又做既.. 我仲知道女仔最憎P.E要跑9分耐力呀..又驚又憎啦..好快就過啦.. 仲有D小事發生左..之後小息..好快就過..英文一堂..(超開心..得一堂..) 一堂既日子真係好快過..默書..有好多寫錯左..(希望合格就得啦..)之後普通話.. 哇..悶到死呀..仲係到讀野..之後小舐..Art..聽Miss講個d野..睇野..悶.. 之後經過C班..又係教我普通話個Miss教C班中文..佢地好慘呀..我見到3行打後個D人.. 全都訓低左..得前個幾排冇訓..但係睇個樣都好眼訓..咁又係既..個Miss成日自問自答.. 講野似唱歌..so..好想訓..地理..悶呀..唔知點解..冇啦啦痛喎..心情冇曬.. 之後食完飯好好多..lunchtime個小事化解左..冇事啦..死啦..死啦... 成個lunchtime..個謝x朗成日係我地面前行黎行去..好煩呀..勁似張柏之前咁囉.. 都唔知佢有咩意思嫁..中2人都告白啦..搞到我地都唔知佢咁做為邊個.. 嘿..死火啦..我近視係埋深左呀..去洸手間個陣..呀楠係我前面行過黎..我竟然睇唔到喎.. 仲望左佢咁耐..死啦..去檢查仔眼呀..之後數學同中文都ok啦..一樣咁悶.. 之後放學..冇同小嘉勉塋一齊放..我去左Dance..佢圩2個去左綵排..2個都有拎'掌'.. 得我一個冇..嘿..跳舞個陣..好失望囉..唔係第2個呀Sir..都係依個..but唔驚啦. 依個呀Sir了解我地多d..係好事黎嫁..我同我地班個d人一行..我企係到好似發夢囉.. 又好似唔係跳緊..係睇人跳多d..之後我啦啦聲同A寶..彤彤..呀蚊一齊企.. 哇..完全唔覺得悶..仲覺得月跳月有Feel..同A班D人一齊玩..又唔會覺得有咩唔好呀.. 聽D FD講..同A班D人玩唔好喎..唔覺喎..我真係覺得名彤彤好岩呀..之後F.1佢係19號.. ME TOO..依家佢17號..ME TOO..真係好岩呀..累啦..隻腳好痛呀.. 放學個陣..我係到諗..我真係唔識去珍惜..唔識珍惜好多野..人啦..事啦..等等.... 人係最主要..到頭來黎後悔..真係唔好Feel呀..唉..好驚家長日呀..我信..今次一定會差過上次囉.. +上..上次唔係好好..差上加差呀..唉..膽心ing..唉... ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||