

|
2008 年 5 月 16 日 星期五
今日可能會好多野打吧..講番琴晚..係N年前..我唔小心吧大學生既MSN DEL左..(O咀..)好綵啦..佢琴日ADD我..等死我啦..咁耐先 ADD我..佢都好COOL呀..冇學書..去左X士尼到做野..佢好舒服呀..一個月番得18日..有$6XXX收..番到3個月+多1000喎..幾好呀.. 冇見咁耐..型左D啦吧..呵呵呵..之後去洗白白..一邊諗起地震..不知不覺地..分不清是水還是淚..入$300去紅十字會..真係好慘呀..到 我洗先之後..一出到去..呀爸番黎啦..呀媽又講我衰野..討厭...話我成3-4日冇食過飯啦..話我節食喎..我勁想串呀媽囉..我講左一句.. (我減肥洗鬼節食咩..要節食我洗乜去跑步做運動呀..)最憎人屈我..我話冇胃口..啦啦聲話帶我去睇E生喎..曬唔曬呀..我唔係溫室小花 呀..我唔會餓死埋得囉..勁煩..唔想同佢地講野..12:00先訓.. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 今日..只同小嘉一齊番學..行得冇幾耐..小嘉個樣..好驚訝..O曬咀咁..我只好望去小嘉所望既地方..我睇到都O曬咀..我見到佢..好似 好耐都冇係Blog到提起呀楠啦..我見到佢..佢一望過黎..我啦啦聲低下頭..依樣野..我已經成為左習慣啦..我估..佢都有一樣動作成為 習慣啦..可能...佢自己都唔知道吧..只有其他人先睇得出既野..唔知點解..一提到佢..個氣紛down既..番到學校..衰人塋..咁遲先番 黎..我去埋洗手間帶完con出黎..佢都仲未番呀..><到佢番左黎..行去拎袋入禮堂..點知..俾D班一條友整到隻鞋..記得佢..中文..作文. 好憎一個人..要佢多謝我啦..唔係我..佢曬鬼企足2堂呀..哼..借野俾佢多謝都冇聲..冇禮貌呀..(我不男都唔多中2佢份人..)真係討厭依 班呀..大多數FD都係其他班..我地依班八婆..姣婆又多過人喎..算..只要F.3唔曬同佢地一班就最好不過啦..英文X2..幾HIGH呀..刁係 到搞GAG..Miss都幾開心..榮昌係到同我鬧'me'..佢'me'下我..我"me"佢..未上I.S堂個陣..變態既刁..梁新..飛..佢地冇啦啦行過 黎'me'我塊面喎..佢地3個都咁暴力..鬼死咁大力喎..我塊面唔係紅左.而係青左..仲有d覺得自己塊面左右唔平衡..i.s..睇野..仲有咩 H2O..氫氧化鈉 + 氫氯酸 = ? + 水(H2O)..之後呀Sir計條式俾我地睇..全班好靜..有好多人O曬咀..其實抽象左D..BUT我都明既.. 數學..薹得我同呀塋咁主動想出去做數..點知..今堂Miss做曬..= =''..算...lunch..又去左library..唔想見到一個人..呀神..佢好煩呀.. 佢有動作煩爆啦..好想頂佢..我同呀塋都唔中2佢..勁討厭..去左library講鬼估..講番之前d呀..講真一句呀..我今日真係撞鬼..冇吹水.. 我同小嘉係library到行去針水啦..經過電腦室,..我一眼望過去個陣..見到一個人坐係最後個排..我以為佢真係係入面做野喎..點知..個 到冇呀Sir..冇呀Sir唔入得去..之後我行番轉頭灰睇..= =''唔見左..我好驚呀..我有問小坷 有冇睇到..小嘉話睇唔到..= =我仲驚 呀..><..之後上番去..係女洗手間見到呀文喎..一齊去Library啦..係到講番我岩岩見到既事..真係嚇到我啦..係N年前..呀文都試過嫁. 好驚呀..我地坐Library既最後個個台到講鬼估..怕怕怕..12分左右..上番去..呀塋同我講有關呀楠既野..唉..down呀..通識..好開心 呀..笑住黎上堂嫁..呀Sir成日係到搞gag..又學人講野..(同志們..................)我只記得佢依句..呀Sir唔去拍戲真係浪費..哈哈哈..之 後..世史..我同呀塋講講情..說說愛..呀塋所講既呀楠..我好開心呀..但係..我唔在相信依家野啦..但我依然好想呀楠係呀塋所講既咁.. 沒有信心..我信..有d野好快就可以忘記的..但係需要時間..都咁耐啦..時間都係唔幫下我..放學..全方..好綵..我個組唔曬上堂..把個位 俾左飛飛個組..呵呵呵..聽佢地講野..好悶呀..第1組..咩咩2次方..咩咩2方..勁眼訓呀..其他都ok呀..又在次見到佢啦..><...放學..我 見到佢..係我地既後面..有一種好怪既feel..好想望多佢幾眼..但係..只係想偷偷地望..唔想俾佢見到的..但俾佢見到我..我同樣都會開 心...唉..心情難猜...........聽日busy啦..唉..慘呀...><....... ![]() ![]()
2008 年 5 月 15 日 星期四
今日5:55番到屋企/..去跳舞..?NO..NO..NO..等陣個講依樣野吧..今日..都係同小嘉and呀車番學..呀車琴日俾人捉頭髮..今日一睇. 黑曬..(冇咁令呀..)but好過俾人捉呀..最多放假去整過..(安慰佢呀..)番到學校..啦啦聲去帶con..睇錯左今日上咩堂..帶左幾本唔曬上 既書..(討厭..今日拎左好多3番學..重爆呀..><)英文x2..同榮昌傾計..唱歌..爆料..呵呵呵..我仲俾人蝦..哼..I.S..係到渣人地個波.. HIGH爆..我都係俾刁搞到咁嫁炸..邊叫佢成日係到'me'我喎..只好渣番佢..刁啦..家姐啦..俊傑啦..梁新啦..張柏啦..仲有幾個都俾我 渣過曬..哼..當我係病猫..(佢地今晚一定睇到自己既波..紅曬..呵呵呵)數學..唔明..唔明..地理..唔理個Miss講野..傾計..搞到小測咩都 唔知呀..><..lunch~~行黎行去..同老婆分手啦..同呀婷結婚..呵呵呵..我花心呢..家政..Miss冇鬧我地..我個組整錯野都冇鬧我地.. 開心..有9/19個人覺得我8地組整得最好..好yeah~~..win左個姣婆..But話中2佢地d色喎..我地組比佢地組黑d姐..but都係我地 個組好d嫁..心情唔錯..win左死姣婆..哼..放學..拎左d 跳舞3番黎..but冇去跳舞..唔想見到一個勁扮野既姣婆..2黎..根本冇心情去 跳..係星期六個到跳仲好啦..哼..so..放臬同呀塋去左銀座既KFC..點解我有錢..?呵呵呵..因為我WIN左俊傑囉..SO佢要請我食野..開 頭冇同佢講食咩..lunch岩岩諗到..so..去Kfc..好味呀..之後同呀塋去行下街咁..我地既第1次..我都俾左第1次俾呀塋..呵呵呵..開心 呀..(唔好諗錯喎...)5:55番到屋企..聽日有早會..一定會講四川地震既事..四川7.8級大地震..好得人驚呀..我都係出生係四川(大家仲 唔到吧..)好綵我既親戚冇咩事..只係驚到下咁..但係..有1刺3人死係地震下..好慘呀..白白冇左條生命..天災就係咁嗎..?係個天想提 士d咩俾我地呢..?點解依排中國有咁多事發生呀..?雪災..08奧運既哈嘛..今時今日既地震..死既人數就快到20000人..20000人唔 係少數目..點解個天要咁對佢地呢..?好憎依d野呀..平平安安咁唔好咩..?點解要有咁多事發生呀..?真係唔明個天諗咩..希望死亡人 數..唔好在增加啦..流淚既人..比死既人更多..........................+油中國..我只做到既就係入錢俾佢地..希望大家就支持下..佢地真係 嫁..冇左個家..仲冇左家人..真的希望..死亡人數唔好咁多啦..好希望................淚為堅強既人而流.. ![]() ![]()
2008 年 5 月 14 日 星期三
今日真係好驚呀..等陣先講咩事..今日又同小嘉and呀車一齊番學..唔錯呀..口水多過柴..我同呀車把咀冇停過..之後番到學校..呀車 俾人捉頭髮..oh no..幫唔到佢手..sor..英文x2..我聽得出同睇得出Miss好嬲..嬲到好想打我地個隻..因為有d野我地真係唔明..又諗 唔到..Miss好大聲咁重複..我坐好前完全聽得出Miss話中有話..我想筒Miss嫁..俾個死人劉俊x答左個nice..冇野好講..唔記得係第1 定第2個小息..恐怖野開始啦..我同呀塋行樓梯上去4樓..而謝x朗就落去1樓..爛佢行過個陣..我只睇到佢既背景..我仲同呀塋開玩笑.. 之後我從2樓上去3樓個陣..冇啦啦..謝x朗又出現啦喎..又係咁落去..我諗..謝x朗岩岩唔係落左去啦咩..?點解冇啦啦多左一個謝x朗 出黎既..?番到班..我同呀塋一齊諗..呀塋話第1個人一定係謝x朗喎..佢物人就睇得唔清楚..but我第1個人睇得唔清楚..第2個我一定 話係謝x朗嫁..我一定冇睇錯..我同呀塋都覺得2個人都係佢黎嫁..邊有一個人可以從一層樓行既時間落2次..而上既個次係睇唔嫁..? 好奇怪..我好想知點解..but又好驚喎..><我好驚同呀塋一樣撞邪呀..><...中文x2..聆聽..講作文野..我同呀塋係到寫人名..我就係到 寫馮嘉璇..馮嘉璇..馮嘉璇..馮嘉璇..其實馮嘉璇依個名都唔錯呀..遲d諗住改依個名呀..but好唔襯我..呵呵呵..到18 old先算啦..唔 諗咁多未來事..中史..俾人拎左本作業去check..一個星期啦..仲唔俾番我..遲d俾番我..我就慘啦..有排抄..(呀Sir俾我抄嫁..呵呵呵..) 數學..諗住遲d去問呂sir都好過問依家教緊我數學個個Miss啦..lunch~~真係痲煩左好多人呀..thx咁多位..呵呵呵..音樂..考試..好 yeah~~俾Miss讚..開心到飛左起黎..我同呀塋一組..我真係好綵..抽中左一隻好easy既一隻歌..開心ING..可能真係呀塋既運氣俾 左d我呀..多謝呀..親愛的開心果---呀塋..(呀塋..咁介紹你..唔錯吧..去食2人餐吧..呵呵呵)放學..冇咩野..平常..番到屋企..有d事發生 左..好煩呀..上網睇中好多3呀..等我一有錢啦啦聲去訂..好綵既..個d3都係秋冬季著既..仲有時間去買..呵呵呵..仲睇岩左一個白色袋 呀./.日本出嫁..好令呀...><邊個做左未來既老公真係慘呀..一定我會洗好多錢嫁..呵呵呵..係有呀..做老姑婆難過做人地既好老婆呀.. 因為屋企冇男人都好慘嫁啦..有好多野都係呀爸幫我整既..老姑婆冇老公..so..老姑婆一定借個女強人嫁..今日左好多啦............... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥住句(個人覺得)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .)-♥情愛真短..遺忘卻太長 .)-♥如果我們的時光可以成為一生中不可滅的記憶..那麼還有沒有遺忘的可能呢? .)-♥有些往事,想忘記,但又忘不了,結果只帶來痛苦 .)-♥回憶絕對是有選擇性的,快樂的事很容易遺忘,傷痛的事很深刻 .)-♥愛情使人忘記時間,時間也使人忘記愛情 .)-♥不如忘記一切憂愁.忘記一切怨恨,忘記一切不愉快的片段,最好也忘記情,也忘記愛............ ![]() ![]() |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||