好開心牙,考到聽日,考試終於完結啦
雖然依加知道有兩科合格
但唔知其他點....希望合格啦
過左聽日的9:30之後,
其他的時間係最開心的時間
好期待牙..,,,,,哈哈
不過今日我都會比心機溫......
加油.....努力......
我真係好想返去以前的時間
可惜是不可能的事