| fionlee116 |
|
|
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂ 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
大派聖誕.....  |
分類: 未分類 |
今日一返到學校,
就比左張聖誕卡比monkey
同左份聖誕禮物雞= =
跟住見到黃瓜拎住2袋禮物,
佢仲慘到要叫龜龜幫手拎-3-
上到課室我就派聖誕卡同禮物,
30張聖誕卡好快比曬人...
跟住拎住一堆禮物周街派,
差d跌曬落地下-..-
最終都派曬xdd
reading:
本身我放左張聖誕卡落探張台到,
點知熊仔行埋黎問:
邊個放張情信響度,
我寫左個''探''字響上面,
佢kai到問邊個係''探''=[]=
仲問係咪寫錯字lor,
勁o咀lor~.~
maths堂:
今日油魚返左-..-
佢仲冇帶ch.6
我巳經雙手遮住隻眼,
佢仲要拎過黎問我借書睇..
差d暈左lor我....
佢仲話叫我睇下佢隻耳仔條線,
話比我知條線係黑色-[]-
我拎過去,見到佢隻紫色既耳,
即刻好想嘔返呢幾日食過d野出黎lor
好心佢隻耳就包全隻喇,
係都要包半隻,
嚇瓜我
跟住連上2堂h&c....
上上下突然-.-
比佢叫左出去抄條問題出黑板....
都唔明點解佢唔叫前面果d人,
係都要行去我個位=-=
仲有我抄完之後
佢話我個''論''字好似寫錯,
我心想我照抄返佢張紙點會錯-3-
跟住我索性比返張紙佢對,
''論''字禁易...
當我3碎細佬女@.@?
小息同囡落左1樓搵熊仔,
佢叫我地2個一組準備食物,
我地係禁諗到d野...
有史雲生雞湯泡飯,
1條卷蛋切40份-..-
一桶撈麵= =
叉燒飯(買叉燒,煲飯)
仲有pizza
熊仔話要homemake
仲要最好唔好過$100
最好剩錢= =
$100製40人份量會唔會有d離譜
............
el堂:
ms.sim冇返,
果個2b班主任陳老鼠代課,
煩到嘔電....
我急到就死,
問佢可唔可以去廁所,
佢話比我去,
點知又阻住條路,
我咪彈下彈下lor,
跟住佢讓開左比我,
我就諗住去喇,
點知佢冇喇喇叫停我,
仲話你下次識唔識講唔該借借-..-
我咪話識lor....
佢傻到叫我replay一次*^*
有病.....
比佢玩完....
好彩最尾都冇急到爆左=]
返到去quiz喇~
我地成班都唔識,
佢就一個個禁睇,
仲問我地點解唔做,
我地咪話唔識lor....
佢就話咩態度跟我地一生,
好心佢喇~
態度洗鬼佢教,
我地中意死性不改,
佢吹咩!?
係都唔輪到佢講喇~
跟住佢又八到睇我地張班相,
話我地好夠膽整校長同熊仔牛角,
基本上,冇人應佢,
佢話我地好有童真= =
仲要話我地要好好善用自己既童真lor
用人做到佢禁八,真係可卑xd
上geog堂:
仍然唔知佢up咩=]
完左就走左去geog room requiz
哈....今次錯3條咋@v@
is堂:
唔記得自己做過咩....
放學次後,
h&c quiz...
難到飛起再趺落谷底
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 146 | »
|
| |
 | |