fionlee116 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
朋友...永遠也是朋友!!!愛係生的,人是死的=]
fionlee116
暱稱: ★♀F!oN∮肥牛♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-03-05
對唔住..
朋友
夠喇~
唔好意思.....

:: 日誌分類 ::
全部 (146)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
cheryl
chloe
囡囡
killer
wing
yummi
甘甘

:: 日誌統計 ::
文章總數: 146
留言總數: 141
今日人氣: 0
累積人氣: 16330

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


大派聖誕..... 滿足 分類: 未分類

今日一返到學校,

就比左張聖誕卡比monkey

同左份聖誕禮物雞= =

跟住見到黃瓜拎住2袋禮物,

佢仲慘到要叫龜龜幫手拎-3-

上到課室我就派聖誕卡同禮物,

30張聖誕卡好快比曬人...

跟住拎住一堆禮物周街派,

差d跌曬落地下-..-

最終都派曬xdd

reading:

本身我放左張聖誕卡落探張台到,

點知熊仔行埋黎問:

邊個放張情信響度,

我寫左個''探''字響上面,

佢kai到問邊個係''探''=[]=

仲問係咪寫錯字lor,

勁o咀lor~.~

maths堂:

今日油魚返左-..-

佢仲冇帶ch.6

我巳經雙手遮住隻眼,

佢仲要拎過黎問我借書睇..

差d暈左lor我....

佢仲話叫我睇下佢隻耳仔條線,

話比我知條線係黑色-[]-

我拎過去,見到佢隻紫色既耳,

即刻好想嘔返呢幾日食過d野出黎lor

好心佢隻耳就包全隻喇,

係都要包半隻,

嚇瓜我

跟住連上2堂h&c....

上上下突然-.-

比佢叫左出去抄條問題出黑板....

都唔明點解佢唔叫前面果d人,

係都要行去我個位=-=

仲有我抄完之後

佢話我個''論''字好似寫錯,

我心想我照抄返佢張紙點會錯-3-

跟住我索性比返張紙佢對,

''論''字禁易...

當我3碎細佬女@.@?

小息同囡落左1樓搵熊仔,

佢叫我地2個一組準備食物,

我地係禁諗到d野...

有史雲生雞湯泡飯,

1條卷蛋切40份-..-

一桶撈麵= =

叉燒飯(買叉燒,煲飯)

仲有pizza

熊仔話要homemake

仲要最好唔好過$100

最好剩錢= =

$100製40人份量會唔會有d離譜

............

el堂:

ms.sim冇返,

果個2b班主任陳老鼠代課,

煩到嘔電....

我急到就死,

問佢可唔可以去廁所,

佢話比我去,

點知又阻住條路,

我咪彈下彈下lor,

跟住佢讓開左比我,

我就諗住去喇,

點知佢冇喇喇叫停我,

仲話你下次識唔識講唔該借借-..-

我咪話識lor....

佢傻到叫我replay一次*^*

有病.....

比佢玩完....

好彩最尾都冇急到爆左=]

返到去quiz喇~

我地成班都唔識,

佢就一個個禁睇,

仲問我地點解唔做,

我地咪話唔識lor....

佢就話咩態度跟我地一生,

好心佢喇~

態度洗鬼佢教,

我地中意死性不改,

佢吹咩!?

係都唔輪到佢講喇~

跟住佢又八到睇我地張班相,

話我地好夠膽整校長同熊仔牛角,

基本上,冇人應佢,

佢話我地好有童真= =

仲要話我地要好好善用自己既童真lor

用人做到佢禁八,真係可卑xd

上geog堂:

仍然唔知佢up咩=]

完左就走左去geog room requiz

哈....今次錯3條咋@v@

is堂:

唔記得自己做過咩....

放學次後,

h&c quiz...

難到飛起再趺落谷底