尋日冇咩特別~
今日極唔据!
比星星''同Carmen''
老屈囉~
話說今日午飯後,
返到班房玩,
跟住星星"同西瓜雞"唔知搶咩!
然後..........
我搭星星"個膊頭,
推都未推,
佢就無啦啦大聲鬧我~
o曬囉!
我其實想推一推佢,
因為佢阻住條路!
佢就當我想推佢落西瓜雞"到~
跟住算喇!廢事又同佢嘈!
然後見到馬騮''囉住一舊紙,
跟住我又玩,但係唔中~
跟住見到淫蝶"同鴨姐''又傾又玩,
點知淫蝶''囉左果舊紙....比返馬騮"!
但佢係打中青瓜''~
跟住青瓜"就捉住我黎鬧!
唉~我係無孤嫁!
又食一隻''死貓''!
然後我終於忍唔到喇~
就鬧返青瓜''!
不過...............
唔知點解鬧完佢之後,
有D覺得我過分左~(Sorry Carmen)
因為我從來無禁認真鬧我D朋友!
個心有少少唔舒服~
愚人節都要搞成噤!
唉~我連上次何俊霆果件事,
我同佢駁火完,隻手都仲震~
我覺得自己好無用!
講起''貓'',都唔知佢同大少"發生咩事~
朝早好地地,下晝大少"就叫我傳佢同Grace有姦情!
全班都知佢地冇可能嫁喇~
我仲傳做乜,傳屁呀!
比D邏輯都知係冇可能喇~
唉!都唔知點形容佢地好??
唉唉唉~
藍礬又失敗左喇!
|