8:30返到sch
去左hall練舞
11點到去ling成積表
好5開針......
跟住去咗canteen食lunch
好好笑,陳舒雞話5捨得食咗合菜because好得意
唉,,總之快d食完快d走la
俾miss chan捉住咗
要我哋幫手ling飯箱入校務處
可憐唷-v-
跟住化妝同換3
miss tao化到我個嘴鬼死咁紅
都5知似咩野?
miss fu化3個=miss tao化1個
4:00鐘表演lu
小小驚
終於可以成功咁演出lu^^
今日晨咁早就返咗school
跟住就換33
之後化妝
個妝算好o架la
放學之後約o左Caleb去食野(Pizza Hut)
跟住去咗睇戲
安安因為驚,so冇睇
e套戲叫鬼域
我覺得5算好驚
結局好慘,兩母女始中要分開
睇完就take MTR走lu
......