今日放工之後就飛上中央搵呀妹佢地呀!玩到8點送呀妹去搭車車!仲買左包煙煙!未試過!
好正!包煙煙叫520(我愛你)!個濾咀果到仲有個粉紅色心心呀!卡哇依>.<!
之後一路返屋企一路聽歌歌!聽到想喊>.<!
不過唔係諗住呀cat!返而係之前果一個......不過算啦~同佢都無可能啦.......
返到屋企打聽歌歌!之後呀志浩就叫左我出去打機機!成11點幾先返黎!
開msn無幾耐呀b就hi我!同佢玩左陣接龍就打日記記啦!
63日!