今日同左班小學同學去踏冰呀∼好鬼開心呀∼
之後仲去飲野∼飲完就同郭中禮∼梁煒龍返左山∼去左明記食野∼之後就去左打機∼
返到屋企就同d小學同學玩icq∼
不過今日食煙食多左呀∼食左五支∼不過都好好成績啦∼