Music Playlist at MixPod.com
唉~e+要等一個星期先可以開電腦lo.....搞到冇得經常打blog
算啦~講番今日先
早上7點半起左身....之後同姓陳個個去左打乒乓波...
不過等左個半鐘先有得打.....
我地打左4個幾鐘~
之後番畫室畫畫
太好啦~張畫都畫好啦~.~畫得幾靚^^
其他個d畫....放左係相簿到~想睇就自己去睇啦下....!!
畫完之後又去左打乒乓波...@@
最後番home啦~
番到home又唔知做咩好
好似係到等一個人on msn= =