我的日誌
下~咩話.....連我都有日誌
fireasdman
暱稱: ˋ瞬×間滅
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-23
2010-04-11
2010-03-28
2010-03-20
2010-03-13
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
CC


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 79
今日人氣: 0
累積人氣: 839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


2009-11-29 分類: 未分類

今日就講下我平時去個間補習社啦

補習社就好似我的小學

點解????

因為補習社內有70%人都係我的小學同學

我似番番小學咁

仲記得番好多野

有幾次因為貪玩

 

玩會d人好嬲之後佢地call  999= =

警察泥左之後又話唔好有一次又話要同校長講抄低我d資料等

點解佢地要call 999??

因為有一次我玩bb彈槍狂射個個嬸係home個window射落地下

唔知點解佢又會知係我既= =

仲有一次玩水彈.....狂丟水弾落去d車到

知後俾條友捉到

之後又話要call警察...

我彩我走得快

你追我唔到(我心諗你call得泥我都走左啦等你咩)

哈哈~諗番起都覺得搞笑

最近又開始玩番ed野

我人地個門鐘~玩到人地又call警察

不過又捉我唔到^^

仲有係大廈大叫火足啊~~~

..........是唔是好刺激呢??

 

 曉轉左人??






訪客留言 (返回 fireasdman 的日誌)


blackcat123 於 2009-12-01 10:30 PM 發表:
好彩貓唔係住你個度..`
如果唔係比你玩警鐘便真的可悲唷~!`
P.S.:後果自負=w=v
``Cm FoR YoU_____''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .......又會.....
Posted at 2009-12-03 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jeralynsze 於 2009-12-01 07:08 PM 發表:
o哂嘴囉..
call 999..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leesiuyee 於 2009-11-30 06:52 PM 發表:
d人有小小怪怪地-W-
應該係人頭XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OvOb 於 2009-11-30 06:36 PM 發表:
無聊-,-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]