| «‹ June 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 2009-12-31 |
分類: 未分類 |
今日係12月31日聽日就係2010年啦..
今晚我一定睇倒數....
畫左成個月既畫=3=

怕你地睇唔到係咩....我講啦
係花and草講完
死啦~就番學..味做功課啊..頂
|
|
|
畫得好好唷@w@" 不過,,唔係花花同葉葉咩@w@? 加油唷..!` 功課貓還是等番學之抄好了-w-v 再唔係米唔交囉xD(眾巴) ``Cm FoR YoU___''
|
|
|
OvOb 於 2009-12-31 08:41 PM 發表:
那裡有草@@?
|
|
|
又小左E野啦-3- 我個歌無左-.-
祈求幸福空氣 其實上天一早給你 從雲霧散聚領略那自在 自有活潑生機 來吧活出朝氣 人潮內也會似鳥飛 如紅日接著朗月照大地 天本愛護你 珍惜這份美
蔡卓妍-幸福空氣
|
|
|
個畫好.........令令唷..禾好羨羨慕慕唷>WThIs Cm For YoU =]要回唷>W
|
網主回覆
^^
Posted at 2009-12-31 05:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|