2006 年 4 月 15 日 星期六  |
今日都ok啦∼∼冇咩特別∼  |
今日都過得ookk啦∼∼
冇咩唔開心∼∼
都算過得唔錯啦今日,
比起平時,
我既心情真係好好多∼∼
今日同呀ma去左樂富,
都ok啦∼
冇咩心機行街...
好眼訓牙∼∼!!
真係好想訓∼∼!
但係一提到食野野,
為食既焜姐.....即刻醒目到無人有∼!!
去左m記∼∼
又係食果d....
算啦∼∼
番到屋企,
快手快腳開左部電腦,
如果唔係電腦分散左我注意力,
我今日就打唔到日記,
訓左覺覺豬lu∼∼
開左部腦玩game,
最衰呀哥唔係度,
如果唔係我就可以同佢孖份玩lego starswars啦∼
但係我最後自己都係玩左......
我自己一個打羸左大佬呀∼∼!!
好有成功感∼!!!
今日夜晚同「月先知」傾計計∼∼
我發現同佢傾計好開心,好好feel∼
因為佢唔係學校d人,
我咩都可以同佢講∼∼
唔怕佢話人知,
但係,
最好就唔好話啦∼∼!!hehe∼=*
真係幾中意佢嫁∼∼
我覺得佢幾好人啦∼∼
好似大姐姐∼!
跟住就係係月台上面既回覆:
沒錯是短了一點哦...
稍嫌有點廣東話口語啦∼
還有一點就是,
可以多寫後面的一點點,然後停了,
吊人家胃口,
就更有追看性了∼*(在這方面我可不是學習對像...)
可妳別灰心,
妳的文是很好看的啦∼
文筆很好∼
情節不太緊湊,但又不太拖劇情∼
對話也很有趣的嘛∼*
短不是問題,
排版總可把文排得看似很長的樣子∼∼*
呵∼作弊手法(1)
很想知道事情發展啦∼∼∼*
可是我不會多上月台,
可能妳出了數篇,我看到啦∼
好了,我去看妳的日記了哦∼
出文了還得通知我哦∼∼*
我而家覆佢:
我都覺得好似有d口語,
怪怪地咁∼∼!hehe∼∼
我會努力嫁∼!!
但係我post上去果時係已經skip左一行,
但係都係咁∼∼
thx左先啦∼∼
-------------------------------------------
|
| 刊登時間︰2006-04-15 10:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
月先知 於 2006-04-15 11:11 PM 發表:
我真係好開心架,睇到妳咁講∼∼∼>w<
我都覺得同學外人講嘢有時真係好啲,
好似冇咁有芥蒂,
又唔介意俾佢睇到自己深啲嘅一面∼∼*
雖然真係冇乜msn frd係會咁傾得,
所以妳都係我最好嘅其中一個msn frd!!
啜∼*
文嗰度呢∼
寫多咗就得架啦∼*
排版就最好每行都隔,
咁就可以好似好長∼*
所以其實我啲文唔係真係好長,
只不過係隔多咗,
合番埋一齊都係好短架啫∼*
咁妳就+++oil啦∼
貼咗文記住話我聽,
我一定會去cc,
得閒嘅話仲會喺嗰度留言添∼*
仲有,我就嚟出文啦∼
呢排check多啲e-mail啦∼∼*
|
網主回覆
我都好同意你講果d呀∼∼!!
講比你知好d∼∼
好多謝你把我視為最好嘅其中一個msn frd!!!!
thxxxxxxxxx你啦∼∼!!
鍚鍚∼∼*
文果度我會試下嫁啦∼∼
等我下一篇啦∼∼!!(天音:「好有信心咁wo∼∼」
某奈何:「你黎e度做咩呀呀呀∼!!!!去番你既月台啦∼∼你點過黎嫁∼!!想死呀∼!!」天音:「你死都未到我死啦∼∼先下手為強∼∼!!Avada Kedavra!!睇你死未∼!!)
某奈何正在復活-----------ing
(某奈何:「嘩∼∼!都好應境wo∼∼多謝你呀∼∼天呀天∼∼」
天音:「唔使多謝∼∼如果你想死多次∼我可以嫁∼∼」)
而家焜姐岩岩從奈何身上出黎∼∼
我d oill已經滿哂啦∼∼
你d oill一滴都成升啦∼∼thxxx哂∼∼!!
期待你既文文中∼∼
好想睇miss呀∼∼
thxxx你呀∼∼!! Posted at 2006-04-15 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|