7-26 去左睇show...with LP & 佢d 同學仔 睇到十點就去食泰國餐 正點!!! 其後去左唱k... 皇朝的某間k場 悶到爆!!! 最大得益的係 接觸到guy佬 佢的一舉一動完全吸引到我注意 有夠噁心! how come! 但guy佬比正常的男人豪氣得多 coz有班仔唔肯甲錢 大佬!男仔去k場最低消費一百元 你男人老狗俾得哥二十元 玩什麼.!你不如唔好出黎蒲 簡直cheap到暈 玩到4點幾就走lo 出到門口.., 巧遇大蕉 見我美色份上就車我回家