8-24 9點起身去駿清打波 <with 張大 晴 奶 嘉kei & pork> 超級遙遠!! 係巴士站等晴等左成半個鐘!! 唔知幾多點就去到lu 等左個幾鐘先有得打 打左2場 12點左右就走人 食過午餐後去晴家度打mj 健康到打5毫子番 最後我係win 5個半 大win 家係張大 由於佢win 左 佢話下次唱k佢請