今日12點幾就起身,又係俾我媽媽嘈醒左啦!!煩!!!
真係火~滾!
1點幾食完野就打俾大舊
點知佢岩岩先起身
眾話早d去阿晴度打mj
大舊係呃ga
之後係街遊蕩左一陣
冇咩內性等大舊
就自己搭車去左阿晴度
還以為我是最早的
點知阿奶俾我早!!!
等齊人就開台啦
一開始打輸到我仆街咁
包三家!!!
後尾經過一番苦戰......
就win左2蚊..
輸家仍然係mak
阿奶輸1蚊
大舊係大win 家(win番餐飯...大舊係呃ga!!!
最驚ga係 打mj 其間 .....wu wing e 不停出現我眼前
|