12點幾起身... 食完飯就等晴佢地起身打mj啦 等到2點佢地都未得 咁就同我哥哥出去睇介子 但係佢唔係買俾佢條女 我哥哥而家一腳踏兩船 哈!!!我只可以同佢講"小心d沈船" 由於3點幾哥陣大舊已經放左工 so 就唔買住 去搵大舊................ 之後去左阿晴家 打打下係度講鬼故 諗起都驚!!!