今日12點要回到校!!因要開會 約左mak 11點...去左珠記食飯!! 又講左好多無聊野!!! 回校時對d 淺藍色衫校服的人感興趣 就偷昅佢地係咩學校 做左咸濕佬的我得知呢間學校係浸信 終於知道她的心上人讀邊!!!! 今日唔知點解咁快上完堂 而且唔覺得悶 可能5洗見到哥個stupid leong 不過國文堂要作文.....題目年年一樣 我 都幾易作......作作下寫左5百幾字 自己都感驚訝!!!! 好唔開心牙!!!報唔到英文牙!!! 眾之早d報啦!!!!!!難得我有心想讀英!!!