今日11點幾起身 去左食大腸雞c撈河__係好食ga with my sister 食完my sister 去做美容 我就諗住北上 在家中一路打機一路等 點知又俾人放飛機 so sad!!! 夜晚去左八百伴食野! 就係咁完左一日