今日12點半出門口
步行回校
諗住番到校羅書
點知係張紀律台度唔見哂d 書
本以為俾人收哂
點知張sir 罷左係佢個辦公室內
又鎖左wo
咁唯有忘帶!!!
但我仍不罷休
我5想忘帶
上到第二堂就襯薯老師未黎到
我即刻飛去張sir 室度搵書
點知冇??
就即刻飛番入課室
來回路程不用5分鐘
可想我的速度相當之快
哈!!!上物理堂
明明我同maki都冇書
我地係得過且過
好辛苦先逃過麥老師雙眼
打後哥幾堂都有書啦
唔洗"CC叔叔" 心驚膽 跳
放學就練波.......陪陳倩番埋館就回家
眾見到林嘉恩同耀陽細眼之人
|