琴晚夜晚去左練波...仲比阿奶d 肥"高"震碎左手肘!!!無法啦!!阿奶實在太肥......隻手就咁俾佢掂一掂都會震碎......(←笑點是零)
今日放學去左食大堂炸雞!! 飽到連晚飯都5想食 而家濟到嘔!! 訓又訓唔到 嘔又嘔唔到!!!! shit!!!