今晚去左陳倩家食飯!!!
我超唔客氣....不過冇法啦!! 陳媽媽同我咁fd
so 就打攪下佢啦
食完之後就去睇煙花
本身得阿晴同maki 去睇
佢地話諗住拍拖
不過我中意做第三者
so 我地3個就睇煙花啦
後來我地眾一路開飯局..一路等大舊
開飯局梗係5小得有酒啦
我地好艱辛先可以飲到酒ja
想知咩事...就要睇cheng maki 大舊ga blog 啦
哈!!!!傾傾下
尿急起來....阿晴趕住回家all尿
而我 maki 大舊3個就找廁所
我地眾問左賓賓拿tissue
我地一羅完 .....唔理3721即刻沖左入廁所......奏起樂來....
音樂愈來愈細....直至我地交完水費為止//......
呢一刻我地3個得啖笑!!!!
冷靜過後就回家啦
(呢排笑點高左..................................................................................)
|