琴日去左隊hm 度過中秋 由於隊family day so 我地就十點幾先上去 上去飲酒......哈!! 飲左大口仔 藍妹 青島 加士伯__ 飲到有點反胃 但未湯!!!!! 眾很正常................ 2點幾哥陣打mj 輸左ga 飲酒....哈!! 阿奶係輸定....佢飲左勁多 後尾眾想飲下去 點知隊眼訓.....so 我地只好走 同大舊買牛雜回家 5點訓..........................