琴晚2點訓...訓到十二點先起身....食飯...執完書換衫就行番校....上堂都係呆呆濟濟..個心眾未番番黎...眾想放假...英文堂listening....點知餅帶壞左....so就唔洗listening....好不容易咁等放學.....見到有人標槍...[ 心郁郁咁就標左陣...哈!!大舊有進步...
我就....槍頭唔落地...我諗今年都係冇望ga啦!!..眾要賽朝日8點半.....算啦..!唔理lu...咩都差....學業 打波 標槍全退步...!唉!!..
標完槍就同大舊一齊回家...去左買Donago...大舊買左杯正常的奶茶....之後各自回家....
完了
|