4/30
夜晚十點半左右去左唱k
with 雪be
我班去的人很小
只見很多中年男士
雪be 只顧唱k
玩到4點半
滿懷醉意的我同bon 肥sin 衛爛一齊走
雪be 就同cu 一起回家
回到家不太清醒
沖完涼便睡覺
5/1
11點左右起左身
可能飲左酒
所以唔係太舒服
雖然唔舒服
但都要去打手印..
去到塔石...印一印...唔洗5分鐘就回家
5/3
今日測國文
琴晚有好多野未溫
so 測驗係唔識ga
...由於聖火的關係
我地提早左放學
哈!!
放學岩岩好睇到火炬的經過
興奮的...!
夜晚過左去威尼斯睇show
哇靠!! 同雪be 係金沙 等左成個鐘先去到
8點半左右先開始
成個show除左春春出現外
我同老婆完全身處呆滯狀態
春春的確好正
哈 !! 雪be and 我 都被迷上
........還見到Mak..!
睇完約11點30就回macau
其間雪be 發我脾氣 ....習慣了!
end

|