5/4 4點半左右雪be 食完鮑魚搵我 諗住陪雪be去水坑美買衫 點知我地徘徊係高士德 去左幾間精品店 最後去左曲奇!! ....買左電話繩 電話繩是一對的 哈!! 後尾買完...俾個男人問羅錢 我地有睇警訊梗係唔會受騙 ...夜晚去左我家度食通粉 雪be 的新歡 十點幾左右雪be 回家了 5/5 調左新位..坐第一個 十分滿意 今日派左化學同國文 本身對化學抱有很大期望 點知得7字頭 國文差一分就7字 .......夜晚去左打波 唔知點解好累... 哈!!不過6日 我就脫離我個"頭盔"