琴晚2點幾蚊話出去食消夜 叫我買上阿bon度食 真的太crazy!! 不過最後都係溫習^訓覺 so冇去度 今朝本來交左8點15分起身溫習 點知十點半先正式起身 代數好易 但係點知扣左成17分 又無緣9字頭 幸好解幾唔差 第一次合格 眾有74分 哈!! 放學打俾老婆 佢因為太樣衰 so今日5搵我lu 之後我就去左練波 練完去左打乒乓球 with 翠山 熱吻 黃嘉琪 打到十點就搵媽媽 運動太多了!! 膝蓋有點痛!!!! 第一次星期六老婆5搵我 sad !! and miz