琴晚12點先開始溫生物 4點就去訓 十點幾再起身溫 勁眼訓!! 但總算睇哂本生物 今日差點遲到 12點58分我眾係屈神屎 後尾經過一番努力 打鐘哥陣唔理風紀直接沖上課室 ...........頭哥幾堂好眼訓!! 但係由於要溫生物 so係冇訓 ......測了生物後 化學堂開始訓 神奇地采霞見到我睡既沒有罵我!! 聽日測新數!! 範圍是不明!!又唔合格了!!!!!!