時間過得太快啦.... 話咁快又考試 高二咁就完左!! 呆呆的又過左一年 ....其實好驚自己升唔到 ......maybe 真係自己嚇自己 ........無論點!!我都會好比心機溫習..!! .............大家都要!齊齊升班 & 隻腳now 終於好番啦.!.. 眾有d印係度..! 但眾要介口..以免有"啦"