→GE&GR 解幾← GE & GR OK易...但係溫得唔熟書D習題 合格但係唔會好高分 解幾 冇咩點溫...做哥陣極級趕. 又要諗又要畫圖! 攪到我勁心急勁緊張 後尾畫畫下圖發現最尾哥條錯左... 哥時得番5分鐘 由於時間短缺同緊張 ......so都係改唔切!! 期望合格