→國文生物←
食完飯3點幾開始溫 溫下生物又溫下國文 就係間往間往咁溫 到7點都未溫完一科 後尾採用溫完國文先生物的政策 溫國文溫到零晨3點半 溫多一個鐘生物先訓 朝早6點幾再起身 精神狀態完全係不佳 幸好有葡萄適支持住! ~國文 作文哥一part 哂左我好多時間 完全唔知自己寫咩...後尾都係放棄... 提早交卷溫生物 ~生物 好易! 有溫習一定會合格(期望有8字頭) .....