訓到1點先起身 勁大罪惡感 .....ai..! 咁又冇左半日溫 食完午飯 3點先正式溫,...... 溫溫溫溫溫...! 未停過 ....佩服自己定力 溫到2點幾....3點 算係睇哂所有化學 4點左右訓!!