→化學← 考得不知所謂.. 份卷如果我俾心機溫一定會好高分 而且唔會錯咁多 考完同前任佢地對答案 點知錯左好多 錯埋D 低B野 SHIT 成個人即刻DOWN 哂 由於考一科的關係 十點半就放左 理應好眼訓 但係因為錯左好多條化學的關係 訓唔著!!!! 更加冇心機溫修學同電腦 十點幾才開始溫習 !!.......