→修學 電腦← ..修學唔太難 至小唔好似測驗咁 但係既然我唔識復活約納城寡婦的獨子哥一題 哥題足足成十分牙 ANYWAY 我諗佢唔會扣成我一個單位 電腦比想像中易.. 但係我已經錯左一題LU 一題35分 實在太貴啦!! 考完便開會(自治會) 開會開到一點半 2點幾先番到家 ...好趕咁換完衫就去阿晴度打MJ ....愈打愈眼訓!! 打到6點搵LP 幫LP溫習...COZ LP 考試..考數學 去左LP家度溫 溫到2點半.. 大家太支力 決定聽朝再接再厲!!! END