6-20 7點去左踩單車 with LP 哈!!! 成十年冇踩 嚴重到直線都左搖右擺&唔識轉彎 踩到8點就去左威利C人度涼冷氣 眾見到Q板姚明! 哈!! 真係好得意 9點幾番番澳門 去食泰國野! 踩得累 開始影相↓