6-24 6點半去接LP 其後去左NG home 度打mj 連輸4盤後反彈 連'臨'4次莊! 哈~打到8點就去左漁人碼頭食飯 coz 會慶... with 奶 大舊 未食前已經十分胃痛 點知食完後眾痛 唔知咩事!! 後尾行去文化中心哥邊休息下 1點後先搭的士.. ..因為太晏.so激嬲LP 攪攪下6點先正式訓! end.