6-28 打機打到4點幾先訓 哈!!...maybe 緊張瓜 coz 派成績表 7點幾就起身 好眼訓.....千萬個不願意起床 執好d眼耳口鼻就出門lu 8點準時番到去 ...緊張緊張緊張!!!! 其實都知自己升到 只係驚補考 不過經過第4段的努力 冇單位 ...英文既然有7字頭 哈!! 係開心ga ...........不過名次冇變都係18 全年17.. 其實好愁緒 因為名次冇升到... 真係愁到爆!!!! ........anyway ...! 我會努力地完成我的高三