又幾日冇打過blog添 (笑)
剛貼了一份吐血的CP問卷-___-
喜歡的話去轉貼去做-v-''
講樣好笑野比塚跡迷聽 x)
前晚我發夢見到手塚,同佢見拉麵 xD
一邊食一邊傾xD我鼓勵佢追小景 xD
跟住傾左都0k耐.講左好耐我先拉到佢去冰帝 (笑)
點知走緊去個陣有人打電話尼嘈醒左我-0-
好想睇大團圓結局t^t
[某汗:點解你發夢都咁腐?!]
[某魚:腐女大好!雙部長萬歲~~~]
原本想去完冰帝再去立海大嫁嘛 xD (太貪心)
去看文太喔~呵呵''
-----------------------------------------------------------------------------------------------
那個.......切丸的文話就話寫好左.(默)
但係好爛 xD 文筆不好t^t (第1次寫是這樣的啦~)
各位大大原諒雨
------------------------------------------------------------------------------------------------
banner改左@@
係小景的罠∼ワナ∼ 其中的歌詞
其實光看''輪舞曲''都知道吧^_^
|