fish1995
暱稱: ★灰
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
生病,103℉
back
青島+煙台 DAY 3
厭倦了
青島+煙台 DAY 2
文章分類
全部 (86)
隨筆 (2)
糟糕生活 (78)
心跳回憶 (1)
吐糟 (1)
旅行日記 (3)
網王問卷=] (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
♥ - ZeRo` 零™﹏♂ (chewai326)
一隻小企鵝 (ly031095)
Hello_Kitty* (kitty13469)
YaN※糖糖B (yan216)
______♥' - R!ta`翼... (yungyungstar)
karyfong (karyfong)
jen . (jen_hei)
↖Candice↗ (candice1995)
Marco (marcocl47)
swet (swet2468)
龍子 (sma_1995)
- (yukako_il)
CHERRY子/櫻子 (loveYforever)
♥蚊囝; (Rainy13)
wingwing (wing0503)
Ying (waying8008)
小貓~ 喵! (JoTang)
nicole (nicole0012)
- (jen_ching)
○亞`雯●﹏§ (betty431)
最近訪客
最近沒有訪客
msn.做個朋友=)
喜歡的話.做個朋友.跟我聊聊天吧=)
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 208
今日人氣: 21
累積人氣: 3301
2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


2008-07-14 分類: 糟糕生活

 又幾日冇打過blog添 (笑)

剛貼了一份吐血的CP問卷-___-

喜歡的話去轉貼去做-v-''

講樣好笑野比塚跡迷聽 x)

前晚我發夢見到手塚,同佢見拉麵 xD

一邊食一邊傾xD我鼓勵佢追小景 xD

跟住傾左都0k耐.講左好耐我先拉到佢去冰帝 (笑)

點知走緊去個陣有人打電話尼嘈醒左我-0-

好想睇大團圓結局t^t

[某汗:點解你發夢都咁腐?!]

[某魚:腐女大好!雙部長萬歲~~~]

原本想去完冰帝再去立海大嫁嘛 xD (太貪心)

去看文太喔~呵呵''

-----------------------------------------------------------------------------------------------

那個.......切丸的文話就話寫好左.(默)

但係好爛 xD 文筆不好t^t (第1次寫是這樣的啦~)

各位大大原諒雨

------------------------------------------------------------------------------------------------

banner改左@@

係小景的罠∼ワナ∼ 其中的歌詞

其實光看''輪舞曲''都知道吧^_^






訪客留言 (返回 fish1995 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]