冇mood呀.救命 囧! (怨念)
仁柳個篇文仲未收尾t^t
諗唔到點作.畢竟係我第1次作仁柳
貼上blog嘛...看心情^v^
如果心情好就貼啦 (笑)
今日上網玩測試.測攻與受.超好笑-v-
[溫馨提示-v-''乖的小朋友不要問我什麼是攻和受]
在看惡魔的法則第3冊喔.蠻好看的.我有1,2,3第4冊應該未有
好想睇「我的腐女友」上次經過漫畫店見到.但係唔知咩妮所以冇睇-_-
原來上網有得抄英文作業xD 嗯 ~值得高興<3''
某雨去跑去寫文了t^t 掰~