今日我早上冇返學.因為我好唔舒服
一早就超頭暈同成身冇力.所以就冇返
其實我前日夜晚就好頭暈.不過琴日又冇
我呀媽要我lunch之後返學
原來Maths調左堂.調左去最後
今日要ch.quiz
好難.唔識t^t一定會炒v__v
我頭暈.又要計數.唉
而家係學校圖書館.俺唔講住啦.掰
(因為有人話睇唔明書面語.所以打成口語=]我還是很不慣吶)