今日係陸運會第1日
囧''好悶
成日都座係看台
仲有星期5既第2日 OMG
聽日係陸運會補假
又要係屋企生磨菇.唉唉
仲有一件事係大家有冇留意尼篇發表時間係幾多
而家係半夜1點幾-.-我岩岩訓醒
我返左屋企冇幾耐6點就趴左係沙發道訓
我醒個陣係比我媽拍醒
佢話而家1點幾-__-v
我訓左7個幾鐘 -0-
我呀媽仲話我呀爸話吃飯個陣我發哂脾氣
我只係記得我講過一句唔食
相信我呀媽返妮個陣12點幾見到我訓係沙發都會好詫異
然後就去沖涼.訓唔著所以我呀媽比我開陣電腦^0^
以上.