今日PE堂自由活動...
又落雨.搞到要去禮堂
諗住打羽毛球.點知個kitty又霸住哂d地方
自己唔識打又扮哂野-v-''
放學之後我同Nicole要去IS班
跟住上完IS班之後
我同nicole笑死.笑個呀sir走哂樣(?)
p.s.琴日好開心呀
海海琴日11點幾終於0n左
原來佢同佢家姐爭左好耐.先用得電腦
佢0n左msn同我講hapi b-day.仲整左禮比我<3''
好耐都冇同海babiii chat過啦.真係好開心^3^
Nicole <3''
得閒妮留cm=]