fish1995
暱稱: ★灰
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
生病,103℉
back
青島+煙台 DAY 3
厭倦了
青島+煙台 DAY 2
文章分類
全部 (86)
隨筆 (2)
糟糕生活 (78)
心跳回憶 (1)
吐糟 (1)
旅行日記 (3)
網王問卷=] (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
- (jen_ching)
Ying (waying8008)
LaiKwan Wai. (LaiKwaN1130)
YaN※糖糖B (yan216)
______♥' - R!ta`翼... (yungyungstar)
♥蚊囝; (Rainy13)
龍子 (sma_1995)
小貓~ 喵! (JoTang)
一隻小企鵝 (ly031095)
Marco (marcocl47)
↖Candice↗ (candice1995)
CHERRY子/櫻子 (loveYforever)
swet (swet2468)
wingwing (wing0503)
jen . (jen_hei)
nicole (nicole0012)
- (yukako_il)
♥ - ZeRo` 零™﹏♂ (chewai326)
karyfong (karyfong)
Hello_Kitty* (kitty13469)
最近訪客
最近沒有訪客
msn.做個朋友=)
喜歡的話.做個朋友.跟我聊聊天吧=)
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 208
今日人氣: 61
累積人氣: 3425
2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


個plan比黃sir搞亂哂 分類: 糟糕生活

 今日上堂都冇咩特別事...

我真係好討厭Art堂囉

本身畫畫唔靚個d (我)

就算畫得幾靚佢都比好低分

畫畫叻個d佢次次睇唔睇都最少比個8字頭

跟住英文話劇堂好好笑xD

放左學之後仲要留係學校

最衰都係個個黃sir...又要留我地成班係課室

要中文匯報.又要聽啟思聆聽

原本我有個plan嫁嘛

諗住返到屋企訓1個鐘.然後睇網王.之後再去羽毛球

搞到我冇得訓-v-''

係atv睇網王.睇完超想揍個配音員\3/''

配到龍馬把聲不知所謂.人地日本皆川純子配得超帥

女扮男聲仲好聽過男配男

仲有atv個配音配到不二把聲超沉. 1 d都唔似佢性格囉

好心佢就咁播日文咪算囉.唉

講住咁多先<3''






訪客留言 (返回 fish1995 的日誌)


StepHaNiE~1D 於 2008-06-09 07:16 PM 發表:
55!!!~
ノ無錯(waKaKaKakakakaka........)


-p.s.(光同馨&龍馬才是王道)!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



marcocl47 於 2008-06-07 10:06 AM 發表:
好彩你無寫我扮黃sir單野姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我6號個blog未打
如果唔係我可能會講埋出妮xD
Posted at 2008-06-07 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



betty431 於 2008-06-06 07:17 PM 發表:
cm到了=]
我都好火呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝雯的cm喔<3''
係人都火/3\
Posted at 2008-06-07 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling<3' 於 2008-06-06 07:08 PM 發表:
黎左你Blog留cm了=)
整得幾靚xd`

睇黎你都好火喎-0-
唔好嬲, 錫返:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 LinG *v*
個blog唔靚/3\
下次再妮cm <3''
Posted at 2008-06-07 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]