今日上堂都冇咩特別事...
我真係好討厭Art堂囉
本身畫畫唔靚個d (我)
就算畫得幾靚佢都比好低分
畫畫叻個d佢次次睇唔睇都最少比個8字頭
跟住英文話劇堂好好笑xD
放左學之後仲要留係學校
最衰都係個個黃sir...又要留我地成班係課室
要中文匯報.又要聽啟思聆聽
原本我有個plan嫁嘛
諗住返到屋企訓1個鐘.然後睇網王.之後再去羽毛球
搞到我冇得訓-v-''
係atv睇網王.睇完超想揍個配音員\3/''
配到龍馬把聲不知所謂.人地日本皆川純子配得超帥
女扮男聲仲好聽過男配男
仲有atv個配音配到不二把聲超沉. 1 d都唔似佢性格囉
好心佢就咁播日文咪算囉.唉
講住咁多先<3''
|