補寫返6-06既日誌<3''
今日又要留低中文匯報\3/
煩死人-v-''
仲要中文堂遲放喎
好彩HE Miss冇發瘋(超驚=0=)
放學之後要去學古箏...
又要練考試歌.隻手超累
今年年尾要去古箏考試啦
我一定要加油<3''
講到考試.我溫都未溫過書 (未死過)
仲玩成日電腦的說(小聲)
今日睇到d網王既配對文
周龍.赤文/切丸.塚跡.真幸.冥凰 超萌>///<
↑周助x龍馬, 赤也x文太, 手塚x跡部, 真田x幸村 ,亮x長太郎
腐女大好~動漫王道~(散花^_^)