今日成日都落雨...
今朝仲黑雨添
落雨令人覺得好討厭呀
成日係屋企玩電腦-v-''
(溫書1 d都未溫過.想死呀?!)
今日落大雨所以冇去羽毛球
今日重煲左幾集櫻蘭xd
環真係好傻氣/// (我就是喜歡xD)
我終於有返之前超鐘意龍馬個陣既感覺
感覺真好^v^龍馬王道!(高呼)
跟住今日kitty係msn問我係咪鐘意網王
佢話覺得幾得意喎...滴汗
又問我點解鐘意.之後再問我點解鐘意龍馬-_-v
跟住我同佢講.喜歡一個人可以沒有理由
我就是喜歡他的囂張.他高傲的笑容.他的動作.他的眼神.什麼我都喜歡!!!墨緣色的頭髮.囂張的性格、笑容.眼神.很帥!
這樣可以嗎?!
kitty唔好影衰網王/龍馬.如果唔係佢就麻煩啦(笑)
你Madamadadane (你還差的遠呢)
P.s.後來發現我尼篇日誌好激動.唔知點解 囧''(嘆)
<<<這個手勢是給某人的xD
|