常陸院兄弟生日快樂~~~
我記得光同馨係今日生日
囧''我發現而家超愛萌切丸/赤文 (切原赤也 x 丸井文太)
佢地超襯的說 =)
聽日星期2...又要返學啦/3\
我真係唔想返-.-
書我到而家相仲未溫...掂都未掂過
我唔知死-__-
個考試殺到妮我都唔溫
我,千同欣好有緣@@
我好耐之前係CS識左千
之後幾個月前係某個論壇識左欣
欣係因為我同佢都鐘意網王所以識
佢地兩個都有學網球
今日發現原來佢地兩個係一齊學網球嫁xD
之前我地3個都唔知原來大家互相都識xP
係佢地今日去打波個陣
傾起網王.講起有個fd都鐘意網王
然後鐘意龍馬.又萌塚跡 xDDD
最後佢地兩個知道自己講個個fd係同一個人(姐係我)
真係估唔到;D
|