|
|
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| 考試進度 囧'' |
分類: 糟糕生活 |
囧''
今次考試我死得-___-
1o/o6/o8 考英文前1日
之前冇溫過...
考試前1日溫左2個鐘
有半個鐘係走妮走去-v-''
11/06/08考中文前1日
溫左1個鐘
出左街3個鐘
電腦用左2個鐘
12/o6/o8考Maths前1日
做左Maths練習個半鐘
出街-________-v
到今日.考History前1日
溫左1個半鐘
有半個鐘發呆=3=
我死得啦啦啦~~~
算啦.我溫唔溫得哂都會準時訓
唔理佢-_-v
|
|
|
yan216 於 2008-06-15 11:12 PM 發表:
魚,我都頂唔順 hist 好難溫呀 我都淨系溫左少少 不過仲要系好快就唔記得曬 唉... 唔理得咁多嫁喇 add oil~
|
網主回覆
嗯嗯...
Hist超煩囉唔該-v-''
我溫一陣唔溫啦
識就識唔識就算^v^ Posted at 2008-06-16 08:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pui 於 2008-06-15 09:52 PM 發表:
我溫足兩hist都想死.....都溫唔曬既~=u="好想訓覺覺豬
|
網主回覆
對v3v
History好多野溫\3/
你訓覺覺啦xD Posted at 2008-06-15 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|