|
|
| 聽日考geog啦v3v'' |
分類: 糟糕生活 |
今日考完History啦...
好難.應該好多人會抄
跟本佢就要人默哂書入面既野出妮既
都唔知係咪Tom Sir出嫁
咁鬼多錯處.又出得衰過人喎
唉...
聽日考geog啦
Geog有好多野要記 囧''
希望份卷唔好咁深啦=]
話哂我都溫左兩個半鐘-v-''
|
網主回覆
謝喔<3'' Posted at 2008-06-18 03:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BG 於 2008-06-17 01:22 AM 發表:
魚魚 估下我係邊道xd
|
網主回覆
是不是冬菇@@
看名稱叫BG就知了^^ Posted at 2008-06-18 03:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀豬 於 2008-06-16 11:06 PM 發表:
hi魚-v-我來了 今日考左中史,,難到嘔[d人話好易,,囧] 仲有econ..死埋[返到學校先溫囧囧] geog早幾日考左..勁易-v- geog對我黎講易過其他科N倍,,我本書好少野記-3-
|
網主回覆
呀豬*v*
你就好啦geog咁易
我中史都死-v- Posted at 2008-06-18 03:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|